عضو شوید



:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



به وب سایت من خوش امدید






نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار مطالب

:: کل مطالب : 63
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 3

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 6
:: باردید دیروز : 0
:: بازدید هفته : 123
:: بازدید ماه : 1034
:: بازدید سال : 37467
:: بازدید کلی : 148460

RSS

Powered By
loxblog.Com

یزد فیک

تعمیر کولر گازی
سه شنبه 17 فروردين 1400 ساعت | بازدید : 1517 | نوشته ‌شده به دست ولی غلامی | ( نظرات )

تعمیر کولر گازی

در این مقاله از مجموعه مقالات سه سوت تعمیر میخواهیم به آموزش تعمیر کولر گازی بپردازیم.

مانند هر وسیله ای ، کولرهای گازی برای ارائه عملکرد بهینه به کمی TLC نیاز دارند. این AC ها در دمای کمتر نگهداری نمی شوند و بیشتر در هوای گرم قرار دارند.

کولر گازی نوعی دستگاه تهویه است که به کمک سیکل تبرید تراکمی، گرما را از اتاق گرفته و آن را در خارج اتاق دفع می‌کند. در بعضی دستگاه‌ها امکان معکوس کردن این سیکل یا چرخه وجود داشته و می‌توان کولر را تبدیل به پمپ حرارتی (به انگلیسی: Heat Pump) کرد و در فصل زمستان از آن برای گرمایش استفاده کرد.

برای اطمینان از اینکه پس از گرم شدن هوا خونسردی خود را از دست نخواهید داد. از متخصصان سه سوت تعمیر خواستیم رایج ترین مشکلاتی را که در تهویه پنجره و مرکزی ایجاد می شود ، شناسایی کنند. آنها تعدادی مشکل را برای عیب یابی و تعمیر کولر گازی یافتند.

فیلتر کثیف

فارغ از اینکه چه نوع کولر گازی داشته باشید ، فیلتر مسدود شده جریان هوا را کاهش می دهد ، باعث کاهش قدرت و عملکرد خنک سازی موثر
هوا می شود. اگر اخیراً فیلتر موجود در پنجره یا تهویه مطبوع قابل حمل خود را تمیز نکرده اید ، برای تعمیر کولر گازی خود حتماً این کار را انجام دهید و سپس آن را به صورت دوره ای بررسی کنید. برای سیستم های AC متناوب ، فیلتر را در مورد زمان تعویض سیستم جدید بررسی کنید. در آزمایش های CR ، فیلترها از سه تا 12 ماه ماندگاری دارند.
فقط بخاطر داشته باشید که اگر سیستم شما دائماً در حال کار است یا حیوان خانگی دارید ، باید مرتباً فیلترهای خود را عوض کنید.
یکی از متخصصان سه سوت تعمیر می گوید: “از هر 10 مورد تعمیر کولر گازی ، 9 مورد به دلیل کثیفی فیلتر است.”



:: برچسب‌ها: تعمیرات کولر گازی , تعمیرات تخصصی کولر گازی , تعمیر کولر گازی , تعمیرات تخصصی , تعمیر تخصصی کولر گازی , تعمیر تخصصی , سه سوت تعمیر , تعمیرات , تعمیر , تعمیرات حرفه ای , تعمیر کولر گازی در سه سوت تعمیر , تعمیرات کولر گازی در محل , تعمیرات تخصصی کولر گازی در منزل ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
حل مشکلات انواع آبگرمکن
شنبه 14 فروردين 1400 ساعت | بازدید : 1102 | نوشته ‌شده به دست ولی غلامی | ( نظرات )

نحوه حل مشکلات عمده و تعمیر آبگرمکن

آیا امروز صبح بدون آب گرم از خواب بیدار شدی؟ آیا اخیراً آبگرمکن شما صداهای عجیب و غریبی می کشد؟ اینها فقط دو مورد از مشکلات آبگرمکن زیادی است که می تواند بوجود بیاید. مشکلات لوازم خانگی بخشی از روز دیگر زندگی صاحبخانه است. اما وقتی این مسائل خود را نشان می دهند ، قرار است چه کاری انجام دهید؟ آیا شما با یک متخصص تعمیر آبگرمکن تماس می گیرید یا خودتان با این مشکل کنار می آیید؟

ما در حال بررسی مشکلات معمول آبگرمکن و نحوه رفع آنها هستیم. همچنین در چه مواقعی بهتر است با یک متخصص تماس بگیرید به شما اطلاع خواهیم داد.

مخزن سنتی در مقابل نوع تقاضا

صرف نظر از اینکه شما یک مخزن سنتی دارید یا از نوع بدون مخزن بدون نیاز به مخزن هستید ، با مشکلات مشابه یا مشابه روبرو خواهید شد. بگذارید یک دقیقه وقت بگذاریم تا تفاوت بین این دو واحد را مرور کنیم.

بخاری آب مخزنی سنتی همان چیزی است که در بیشتر خانه های قدیمی پیدا خواهید کرد. یک مخزن بزرگ برای تأمین آب گرم در خانه پر و گرم می شود. دمای آب دائماً حفظ می شود بنابراین در صورت لزوم در دسترس است.

از طرف دیگر آبگرمکن های بدون مخزن ، آب گرم را فقط در صورت نیاز تأمین می کنند (1). از آنجا که نیازی به حفظ دمای آب در یک مخزن نیست ، این گزینه اثر کربن شما را کاهش می دهد. همچنین باعث صرفه جویی در پول در قبض های شما نیز می شود.

اکنون بسیاری از افراد در حال تغییر به آبگرمکن های نوع تقاضا هستند. این بیشتر به دلیل کارایی آنها است.

مسئله ای که در مورد گزینه های بدون مخزن وجود دارد این است که حتی بزرگترین مدل ها ممکن است به اندازه کافی آب کافی برای یک خانواده بزرگ را گرم نکنند. ممکن است لازم باشد بسته به میزان استفاده خود در بیش از یک سرمایه گذاری کنید.

گازی در مقابل الکتریکی

تشخیص و کار با یک مشکل به گاز یا برق بودن واحد شما بستگی دارد. برای تعمیر آبگرمکن وقتی با هر مشکلی در آبگرمکن مواجه شدید ، اولین کاری که باید انجام دهید بررسی منبع تغذیه است. در بسیاری از موارد ، مشکلات منبع تغذیه علت مشکلات آبگرمکن است.

وقتی آب شما خیلی گرم است

بنابراین ، وقتی شیر آب را روشن می کنید و آب داغ است ، چه می کنید؟ با بررسی ترموستات روی واحد خود شروع کنید. اگر درجه حرارت خیلی زیاد است ، آن را چند درجه پایین بیاورید.

کمیسیون ایمنی کالاهای مصرفی ایالات متحده (CPSC) توصیه می کند آبگرمکن خود را روی 120 درجه فارنهایت تنظیم کنید (2). این امر نه تنها از سوزاندن جلوگیری می کند بلکه بسیار کارآمدتر و صرفه جویی در هزینه نیز خواهد بود.

بسته به نوع واحد شما ، روش دیگری برای بررسی دما و تنظیم آن وجود دارد.

فشار آب ناکافی

اگر شیر آب خود را فقط برای یافتن فشار آب کم روشن کنید ، ممکن است با قطعات روی آبگرمکن مشکل داشته باشید. این موارد می تواند شامل لوله کشی مسدود شده ، دریچه بسته ، شیر آب مسدود یا نشتی آب باشد (5).وقتی با این مشکل روبرو شدید ، با یک متخصص تعمیر آبگرمکن تماس بگیرید.

 



:: برچسب‌ها: حل مشکلات انواع آبگرمکن , تعمیر آبگرمکن , تعمیرات آبگرمکن , تعمیر تخصصی آبگرمکن , تعمیرات آبگرمکن , تعمیرات سه سوت تعمیر , آبگرمکن , تعمیر , تعمیرات , تعمیرات تخصصی , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تعمیر تبلت چگونه است؟
یک شنبه 8 فروردين 1400 ساعت | بازدید : 702 | نوشته ‌شده به دست ولی غلامی | ( نظرات )

تعمیر تبلت چگونه است؟

یک کتابچه آموزش جامع در 364 صفحه است که به تمام سوالات سطح پایه و حرفه ای برای شرکت کنندگان در بخش پشتیبانی فنی دستگاه های رایانه همراه پاسخ می دهد. این کتاب خواننده را یک گام به یک سو می برد ، و یک پایگاه دانش نظری قوی در مورد دستگاه های تلفن همراه را ترکیب می کند - نحوه عملکرد آنها ، شرح اجزای داخلی آنها ، الکترونیک داخلی آنها با آموزش الکترونیک پایه برای تعمیر تبلت و ادغام آن با آموزش های توصیفی که به راحتی عملی می شوند در مورد روش های تعمیر تبلت چه سخت افزاری و چه نرم افزاری. 

اطلاعات مربوط به ابزارهای تعمیر سخت افزار و نرم افزار تلفن همراه با لیست محصولات و راهنماهای موفقیت پوشانده شده است. اگر کتاب راهنمای کاملی در مورد تعمیرات تبلت وجود داشته باشد ، این کتاب کتاب راهنمای کامل تعمیرات تلفن های همراه و تبلت ها است! اگر به دنبال راهی هستید که بتوانید خدمات شخصی را با پول مبادله کنید ، این کتاب برای شما مناسب است. این یک کتاب کامل راهنمای Do-It-Yourself است. در فروشگاه های کتاب در سراسر جهان ، به سختی می توان راهنمای تعمیر تبلت را پیدا کرد ، اگرچه ممکن است موارد زیادی برای رایانه های شخصی پیدا کنید. این کتاب برای جوانان ، دانشجویان یا هر کسی است که به دنبال منبع خوبی برای یادگیری عملی در جهت اعتماد به نفس است. در این قرن ، عصر ارتباطات موبایل و رایانه ، یکی از داغترین بخش خدمات تعمیر فناوری است.

از طریق صفحات این کتاب ، یک خواننده آموزش می دهد تا به یک تکنسین عالی تلفن همراه با پتانسیل درآمد بیشتر و سریعتر از اکثر تکنسین های کامپیوتر تبدیل شود. آنچه که این کتاب می آموزد ، تبدیل شدن به یک تکنسین خوب کامپیوتر نیز عملی است. این آموزشها شامل جداسازی و مونتاژ مجدد دستگاه Microelectronic ، عیب یابی ، لحیم کاری BGA ، مبانی دقیق الکترونیک ، برنامه نویسی فلش و موارد دیگر است. این کتاب با یک فصل اطلاعات در مورد نحوه راه اندازی فروشگاه و مدیریت کارآمد مرکز پشتیبانی خدمات تعمیر تبلت به پایان می رسد. با این کتاب اسرار تعمیر تلفن همراه را کشف کنید!



:: برچسب‌ها: تعمیر تبلت چگونه است؟ , تعمیرات تبلت , تعمیر تبلت سامسونگ , تعمیر تبلت ایسوس , تعمیر تبلت دل , تعمیر تبلت ایسوس ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0