عضو شوید



:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



به وب سایت من خوش امدید






نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار مطالب

:: کل مطالب : 63
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 3

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 2
:: باردید دیروز : 0
:: بازدید هفته : 4
:: بازدید ماه : 1057
:: بازدید سال : 37490
:: بازدید کلی : 148483

RSS

Powered By
loxblog.Com

یزد فیک

سرویس، عیب یابی و تعمیرات
چهار شنبه 28 مهر 1400 ساعت | بازدید : 8968 | نوشته ‌شده به دست ولی غلامی | ( نظرات )

تیم سرویس و تعمیر لوازم آشپزخانه 2sottamir یکی از شرکت های قدیمی در حوزه عیب یابی ، سرویس و تعمیرات است.

سرویس، عیب یابی و تعمیرات در دو سوت تعمیر

ما انواع لوازم خانگی را سرویس می دهیم - از ماشین لباسشویی ، خشک کن ، یخچال و ماشین ظرفشویی گرفته تا اجاق گاز / اجاق گاز ، اجاق مایکروویو ، سازنده و وسایل گازسوز.

ما واجد شرایط سرویس و تعمیر و تعویض قطعات فرسوده هستیم. کافی است برای تعیین وقت قبلی با خدمات فنی ما در تهران تماس بگیرید.

چرا مشتریان ما را انتخاب کنید؟

چرا دو سوت تعمیر را انتخاب می کنند؟

  • فراخوان عملیاتی
  • خدمات دوستانه سرویس و تعمیر و تعویض قطعات
  • تشخیص و مشاوره متخصصان
  • متخصصان معتبر و متخصص
  • جدیدترین تجهیزات تشخیصی
  • 100٪ ضمانت محصول
  • هزاران خط تولید قطعات یدکی
  • یکسال گارانتی قطعات با کیفیت جدید ما
  • هزاران مشتری راضی و دائمی

تعمیر انواع لوازم آشپزخانه در مرکز دو سوت تعمیر

گوشه ای از خدمات دو سوت تعمیر عبارت اند از رفع ایرادات انواع دستگاه های لوازم خانگی :

تعمیر جاروبرقی

امروزه در هر خانه ، دفتر یا فروشگاه جاروبرقی به عنوان یک ابزار مهم و حیاتی استفاده می شود و نظافت محل کار و خانه بدون آن دور از ذهن نیست.

این دستگاه همه کاره با گذشت زمان می تواند خراب شود و نیاز به تعمیر دارد. تعمیرات و رفع اشکال انواع مدل های جاروبرقی یکی از مهمترین و حیاتی ترین مراحل است که یک تکنسین واجد شرایط و حرفه ای باید آن را انجام دهد.

تعمیر جاروبرقی

نمایندگی تعمیر جاروبرقی دو سوت تعمیر یکی از مشهورترین مراکز تعمیرات است که امروزه مورد استقبال بسیاری از افراد قرار گرفته است.

خصوصیات ما

خدمات و امتیازات نمایندگی مجاز تعمیرگاه جاروبرقی ما شامل موارد زیر است:

1. از پرسنل و تعمیرکار مجرب جاروبرقی استفاده کنید

کلیه کارکنان و تعمیرکاران نمایندگی تعمیر جاروبرقی دارای تجربه و تجربه کافی در زمینه تعمیر لوازم خانگی هستند.

برای این تکنسین ها مرکز سرویس و تعمیرات فراسیگنال ، کلاس های خصوصی در نظر گرفته شده است، که در آن این تعمیرکاران تمام آموزش های لازم را می گذرانند.

تقریباً همه متخصصان تعمیر , عیب یابی وسایل آشپزخانه و متخصصانی که در این مجموعه کار می کنند، باید دوره های فنی و تخصصی لوازم خانگی را بگذرانند تا با جدیدترین فناوری های روز دنیا آشنا شوند.

2. تعمیر شبانه روزی تعمیرکار و جاروبرقی در مکانی

یکی از مزایا و ویژگی های مثبت این آژانس خدمات شبانه روزی آن است. این ویژگی به شما این امکان را می دهد، که در هر ساعت از شبانه روز بدون تاخیر سفارش تعمیر جاروبرقی را در وب سایت رفع خرابی قطعات مدل های مختلف وسایل دو سوت تعمیر ثبت کنید.

3. حداقل زمان حضور تعمیرکار جاروبرقی در محل

تعمیر جاروبرقی در محل مناسب مشتری عزیز از مزایای نمایندگی تعمیرات می باشد.

با این حال ، نگران حمل جاروبرقی برای تعمیر نباشید.

زیرا این گزینه امکان آسیب رساندن به جاروبرقی شما در راه تعمیرگاه را از بین می برد.

سرویس و رفع اشکال آسانسور

سرویس و رفع اشکال آسانسور

بسیاری از ساکنان تهران هنگام سرویس و تعمیرات وسیله های خانگی شما و رفع اشکال آسانسور ساختمان خود با مشکلات زیادی روبرو می شوند.

یکی از این مشکلات یافتن تعمیرکار با تجربه و متخصص است که نمی تواند به راحتی یک شرکت تخصصی و اختصاصی در این زمینه پیدا کند.

از طرفی هزینه تعمیر آسانسور بسیار متغیر است و با یک جستجوی ساده و درخواست قیمت، می توانید متوجه شوید که تفاوت قیمت بسیار زیاد است.

برای رفع این مشکلات ، شرکت دو سوت تعمیر و یک وب سایت طراحی کرده است و به ارائه خدمات تعمیرات آسانسور می پردازد.

دو قسمت عمده در تعمیرات آسانسور

  1. قسمتی که مربوط به تعمیر گیربکس و موتور آسانسور است
  2. قسمت دیگر تعمیر آسانسور مربوط به کابین ، درب و کناره آن است.

مشکلاتی مانند ارتعاشات شدید در کابین آسانسور که به وضوح احساس می شود مربوط به گیربکس آسانسور است.

تعمیر آسانسور در مواردی که مشکلاتی در موتور یا گیربکس وجود دارد، کار دشواری است. این نیاز به متخصص در این زمینه دارد.

توجه داشته باشید که در مواردی که مشکلاتی در گیربکس آسانسور وجود دارد، باید فوراً اقدام کنید.

زیرا این امر ممکن است باعث ایجاد آسانسور شود.

به طور کلی قبل از بروز هرگونه مشکل در آسانسور ، طوری عمل کنید که کارشناس فنی برای اولین بار از آسانسور دیدن کند، تا بتواند از تجربیات خود در این زمینه برای تعیین علت خرابی آسانسور استفاده کند.

در این حالت نیروهای تعمیراتی می توانند آسانسور را تعمیر کنند.

مشکلات برد آسانسور اغلب مربوط به میرایی است، که باعث تضعیف اجزای برد به دلیل تقویت کننده های ورودی و خروجی و ولتاژ نامناسب می شود.

خدمات تعمیر و سرویس سشوار

از آنجا که سشوار جزء لاینفک خانه ، سالن های زیبایی زنان و حتی سالن های زیبایی مردان است ، بنابراین تنوع زیاد این محصولات تعجب آور نیست.

مارک های مختلف انواع مختلفی از این محصولات را تولید و به فروش می رسانند.

تنوع زیاد سشوارها ، علاوه بر مارک های سازندگان مختلف ، قیمت ، کارایی ، قدرت دستگاه و امکانات و تجهیزات مختلف در آنها را نیز تعیین می کند.

خدمات تعمیر و سرویس سشوار

همه این بدان معناست که اگر این وسایل خراب شوند و سشوار نیاز به تعمیر داشته باشد ، مراحل مختلف تعمیر برای هر مدل و هر مارک وجود دارد.

اگرچه برخی از اصول اولیه تعمیر مدل های مختلف سشوار برای همه مارک های موجود در بازار یکسان است ، اما برخی از جزئیات ممکن است متفاوت باشد.


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
:: ادامه مطلب ...
بهترین و پر استفاده ترین مارک لوازم آرایش عروس در سال 1400
پنج شنبه 25 شهريور 1400 ساعت | بازدید : 1634 | نوشته ‌شده به دست ولی غلامی | ( نظرات )

بهترین و پر استفاده ترین مارک لوازم آرایش عروس در سال 1400

یکی از دغدغه های عروس خانم ها خرید لوازم آرایشی است. و اینکه چه اقلامی را باید خریداری کنند. به همین خاطر فروشگاه اینترنتی بانه لوکس در نظر دارد پرفروش ترین محصولات آرایشی عروس را در این مقاله به شما معرفی کند. پراستفاده ترین محصولات در دسته لوازم آرایشی صورت بدین ترتیب می باشد. کرم پودر و پنکک، پرایمر، سایه چشم، خط چشم و مداد چشم، ریمل، رژگونه، رژلب  و فیکساتور می باشد. که شما می توانید با سلیقه خود بعضی از این اقلام را خریداری کنید و یا اینکه اقلام دیگری را به آن اضافه کنید. برای انتخاب بهترین مارک لوازم آرایشی، باید به نوع پوست خود دقت کنید؛ تا تاثیر خوبی بر روی پوست داشته باشد.

خط چشم و مداد چشم

همانطور که می دانید چشم ها در زیبایی چهره بسیار تاثیر گذار هستند. دقت کنید اگر مداد چشم را برای داخل چشم می خواهید استفاده کنید؛ حتما چرب باشد که براحتی بتوانید از آن استفاده کنید، و دیگر اینکه ضد حساسیت و ضد آب باشد، برای اینکه اطراف چشم پخش نشود. یکی از نمونه های بهترین مداد چشم، مداد چشم رنگی فلورمار می باشد که دارای 12 رنگ می باشد. بدون حساسیت است و مناسب برای کسانی که چشمان حساسی دارند و اطراف چشم پخش نمی شود

سایه چشم

برای انتخاب بهترین سایه چشم بهتر است از پالت های سایه چشم استفاده کنید.که به راحتی بتوانید آن را با لباس های خود ست کنید و حق انتخاب بیشتری را داشته باشید.  از بین برندهای مختلف، برند هدی بیوتی در زمینه پالت های سایه، تنوع زیادی را دارد. این پالت ها شامل ترکیبی از رنگ های مات و شاین می باشد، بنابراین حق انتخاب بیشتری در انتخاب رنگ سایه دارید، ماندگاری و پوشش فوق العاده بالایی را دارند، و آلوئه ورا و روغن نارگیل از مواد تشکیل دهنده این پالت های سایه می بانشد.  که شما می توانید با مراجعه به بانه بیوتی این پالت ها را به صورت اورجینال و با قیمتی استثنایی خریداری کنید.

کرم پودر و پنکک

تنوع برند در زمینه کرم پودر و پنکک بسیار زیاد می باشد. و همین امر انتخاب را برای ما دشوار می کند. ولی مهم ترین نکته در انتخاب کرم پودر این است که از کرم پودری استفاده کنید که با ویژگی های پوست شما سازگار باشد تا بهترین انتخاب را کرده باشید. استفاده از پنکک بر روی کرم پودر برای آنهایی که پوست چربی دارند باعث می شود از برق انداختن پوست چرب جلوگیری کند و جلوه ای مات به پوست شما بخشد.

رژگونه

رژگونه جزو آخرین مرحله آرایش می باشد. که می تواند صورت شما را از آن حالت بی روحی در بیاورد، و جوان و شاداب نشان دهد.  برای انتخاب رژگونه هم بهتر است از پالت رژگونه استفاده کنید زیرا هم از نظر قیمتی به صرفه تر و مناسب تر است و هم تنوع رنگی زیادی را دارا می باشد. برندهایی مانند دایسل، سناتور و والنتینا جزو پرفروش ترین پالت های رژگونه می باشند از لحاظ کیفیت و ماندگاری بالا و تنوع رنگی پرکاربردی که دارند بهترین گزینه می توانند باشند. که شما می توانید با مراجعه به فروشگاه اینترنتی بانه لوکس  این پالت های رژگونه را ارزان تر از همه جا خریداری کنید.

5 مدل از بهترین و  پرفروش ترین کرم پودرهای سال 2021 برای خرید لوازم آرایش عروس:

کرم پودر یکی از لوازم آرایشی است که همه خانم ها از آن استفاده می کنند. و برای داشتن یک آرایش جذاب و حرفه ای مهم است که از یک کرم پودر خوب استفاده کنیم تا پوست مان را صاف و بی عیب و نقص نشان دهد. کرم پودر ها براساس نوع پوست به دو دسته تقسیم می شوند بهترین کرم پودر برای پوست خشک و بهترین کرم پودر برای پوست چرب. شما می توانید در فروشگاه اینترنتی بانه لوکس مجموعه کاملی از بهترین کرم پودر های سال 2021 را مشاهده کنید تا انتخاب راحت تری داشته باشید؛ کرم های این مجموعه بدین صورت می باشد.

کرم پودر گریم دوسه حجم 40 میل doucce

این کرم پودر یکی از پرفروش ترین کرم پودرهای، این برند آمریکایی می باشد و به دلیل کاور بالایی که دارد طرفداران زیادی را در بین کاربران دارا می باشد؛ ویژگی های مهم این محصول بدین صورت می باشد.

  • دارای SPF 15 برای محافظت در برابر آفتاب
  • دارای ماندگاری ۲۴ ساعته
  • دارای بافتی نرم و سبک
  • دارای پوشش حرفه ای
  • فرمولاسیون جدید
  • کاملا ضد آب
  • فاقد اسانس و عطر
  • ساخت کشور آمریکا
  • حجم محصول 40 میلی لیتر

کرم پودر گریم پولادرف حجم 40 میل Poula Darf

این کرم پودر مخصوص گریم می باشد و پوشش دهی فوق العاده بالایی دارد و در بین کاربران بانه لوکس طرفداران زیادی را دارد. ویتامین E موجود در ان مانع از ایجاد چین و چروک در صورت می شود که مهم ترین ویژگی های آن بدین صورت می باشد.

  • دارای ماندگاری 24 ساعته
  • پوشش دهی فوق العاده بالا
  • دارای بافتی نرم و سبک
  • دارای بالاترین سطح SPF
  • دارای SPF 25
  • حاوی ویتامین E
  • مخصوص گریم
  • کاملا ضد آب
  • حجم 40 میلی لیتر
  • ساخت کشور ایتالیا

کرم پودر 24 ساعته کلاژن ساز، کلاژن حجم 35 میل Collagen

این کرم پودر یکی از بهترین کرم پودر های موجود در بازار می باشد زیرا به صورت زیرپوستی کلاژن سازی برای پوست را انجام می دهد. و خاصیت کشسانی پوست را بهبود بخشیده و مانع از ایجاد چین و چروک می شود. ویژگی های مهم این محصول بدین صورت می باشد.

  • حاوی کلاژن و کلاژن ساز پوست
  • بدون پارابن و سیلیکون
  • دارای پوشش سبک
  • حاوی spf 20
  • آبرسان پوست صورت
  • قابلیت محافظت از پوست در برابر آفتاب
  • حجم محصول 35 گرم

کرم پودر دایسل حجم 40 گرم Daycell

این کرم پودر فاقد چربی است و مناسب برای پوست های چرب می باشد. زیرا پوست های چرب مستعد جوش و آکنه می باشند، از این رو باید از کرم پودرهایی استفاده کنند که Oil Free  باشند. ویژگی های مهم این محصول بدین صورت می باشد.

  • فاقد چربی
  • مناسب برای انواع پوست
  • پوشش دهی عالی
  • دارای پیگمنت های بسیار بالا
  • بافتی سبک و نرم
  • حاوی مواد مغذی برای پوست
  • دارای رنگدانه های طبیعی
  • در دو رنگ بندی مختلف
  • حجم 40 میلی لیتر
  • کشور سازنده کره جنوبی

کرم پودر گریم  24 ساعته وی کیو وی VQV

این کرم پودر یکی دیگر از پرفروش ترین کرم پودرهای سال 2021 می باشد. این کرم پودر حاوی کلاژن و مرطوب کننده پوست می باشد. از این رو بهترین کرم پودر برای پوست خشک می باشد. زیرا مانع از پوسته پوسته شدن کرم پودر بر روی پوست می شود. ویژگی های مهم این محصول در زیر بیان شده است. شما می توانید بهترین و پرفروش ترین کرم پودرها را از فروشگاه اینترنتی بانه لوکس با ارزان ترین قیمت و به صورت اورجینال خریداری کنید.

  • دارای ماندگاری 24 ساعته
  • دارای بافتی نرم و سبک
  • حاوی کلاژن
  • پوشش دهی بالا
  • مرطوب کننده پوست
  • ساخت کره

 

خريد کرم دور چشم و فوايد کرم دور چشم:

در اینجا فروشگاه اینترنتی بانه لوکس در نظر دارد مهم ترین نکات در انتخاب کرم دور چشم را در اختیار شما کاربران گرامی قرار دهد. استفاده از کرم دور چشم يکي از را هاي مراقبت پوست اطراف چشم است. پوست اطراف چشم بسيار حساس است بنابراين زودتر از قسمت هاي ديگر بدن دچار چين و چروک مي شود. همچنين پوست اطراف چشم فاقد غدد چربي مي باشند بنابراين سريع دچار خشکي مي شوند؛ که باعث ايجاد چين و چروک اطراف چشم مي شود. البته حرکت مداوم ماهيچه هاي اطراف چشم نيز در بوجود آمدن چين و چروک اطراف چشم تاثير دارد. در هنگام خريد کرم دور چشم دقت کنيد تا اين مواد را داشته باشند. کرم‌هاي دور چشم بايد حاوي هيالورونيک اسيد باشد که باعث مرطوب‌کننده گي مي شود، ويتامين A، C، E و در مواردي لايه‌بردارهاي بسيار ضعيفي هستند که نقش بافت‌سازي دارند. حاوي کيوتن (Q10) از پوست در برابر آفتاب محافظت کرده باشد. حاوي پتيدها باشد که  پپتيدها از توليد کلاژن در پوست پشتيباني مي کنند. حاوي کافئين باشد که کافئين باعث کاهش پف و حلقه هاي تيره دور چشم مي شود. بنابراين کرم دور چشم های حاوی کافئين يک ضد پف قوي چشم محسوب مي شوند. برخي از کرم‌هاي دور چشم خواص ضدآفتاب هم دارند که البته مخصوص روز هستند.  

از چه سني بايد کرم دور چشم بزنيم؟

بدليل حساس بودن پوست اطراف چشم و اينکه خيلي زود دچار چين و چروک نشود بهتر است از سن 20 سالگي از کرم دور چشم استفاده کنيم. زيرا پيشگيري بهتر است؛ از اين سن مي توان از بوجود آمدن چين و چروک جلوگيري کرد زيرا بوسيله کرم دور چشم رطوبت پوست اطراف چشم محفوظ مي ماند و مانع ايجاد چين و چروک پوست اطراف چشم مي شود. بويژه بانواني که ورزش هاي سنگين بدنسازي را انجام مي دهند؛ حرکت ماهيچه هاي صورت باعث مي شود زودتر دچار چين و چروک شوند بنابراين حتما بايد از کرم دور چشم استفاده کنند. استفاده از کرم دور چشم براي بالاي 40 سال ضروري است که حتما به صورت مداوم استفاده کنند. اگر در اين سن و سال هنوز از کرم دور چشم استفاده نکرده اند. بهتر است زودتر برای خرید اقدام کنند.

قيمت کرم دور چشم:

استفاده از کرم دور چشم، گران قيمت به هيچ عنوان نمي تواند معياري مناسب جهت تضمين بهبود اين ناحيه باشد. و يا معياري براي انتخاب کرم دور چشم خوب باشد در بسياري از موارد استفاده از يک محصول ارزان قيمت نيز مي تواند بسيار مثمر ثمر بوده باشد و ما را به نتيجه دلخواهمان برساند. هنگام خريد کرم دور چشم ارزان در صورتي که بعد از چند هفته استفاده از آن راضي نبوديد، براحتي مي توانيد آن را کنار بگذاريد. ولي براي کرم هاي گران قيمت اين کار آسان نيست زيرا هزينه زيادي پرداخت کرده ايد. بنابراین سعی کنید از فروشگا ه های معتبر اینترنتی مانند بانه لوکس محصولات خود را خریداری کنید. که کیفیت محصولات خود را تضمین می کند.

روش استفاده از کرم دور چشم:

کرم دور چشم را بايد دوبار در روز استفاده کرد يک نوبت صبح بعد از بيدار شدن از خواب که اگر مي خواهيم بيرون برويم بهتر است از کرم هاي دور چشم حاوي ضد آفتاب استفاده کنيم و يک نوبت در شب قبل از رفتن به خواب که پوست فرصت کافي براي بازسازي را داشته باشد. و استفاده کرم دور چشم بدين صورت است که مقداري از کرم دور چشم را برداشته و با نوک انگشت حلقه از گوشه داخل چشم به سمت بيرون به نرمي ضربه وارد مي کنيم و از کشيدن آن اطراف چشم جلوگيري کنيد زيرا باعث ايجاد چين و چروک مي شود. خيلي ها معتقدند از کرم دور چشم بالاي پلک نبايد استفاده کرد مگر اينکه با پزشکتان مشورت کنيد. شما می توانید با مراجعه به فروشگاه اینترنتی بانه لوکس پرفروش ترین محصولات را با ارزان ترین قیمت تهییه کنید.


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
Graphic design طراحی گرافیک
چهار شنبه 24 شهريور 1400 ساعت | بازدید : 910 | نوشته ‌شده به دست ولی غلامی | ( نظرات )

طراحی گرافیک Graphic design در ریوال ایجنسی

طراحی گرافیک Graphic design در ریوال ایجنسی / طراحی گرافیک یک هنر دستی است که در آن متخصصان محتوای بصری را برای انتقال پیام ها ایجاد می کنند. با استفاده از سلسله مراتب بصری و تکنیک های صفحه آرایی ، طراحان از تایپوگرافی و تصاویر برای برآوردن نیازهای خاص کاربران و تمرکز بر منطق نمایش عناصر در طرح های تعاملی، برای بهینه سازی تجربه کاربر استفاده می کنند.

طراحی گرافیک

طراحی نگاشتار یا طراحی گرافیک فرایند ارتباطات بصری، و حل مسئله از طریق استفاده از تایپ، فضا، تصویر و رنگ است.

طراحی گرافیک از ترکیبات بصری برای حل مشکلات و انتقال ایده ها از طریق تایپوگرافی، تصاویر، رنگ و فرم استفاده می کند.

هیچ راهی برای انجام این کار وجود ندارد، و به همین دلیل چندین نوع طراحی گرافیکی وجود دارد که هر کدام دارای حوزه تخصصی خود هستند.

سوالات متداول

در این قسمت به بررسی سوالات متداول مشتریان گرامی در حوزه طراحی گرافیک می پردازیم.

سوالات متداول درباره طراحی گرافیک Graphic design

اهداف اصلی طراحی گرافیک ریوال چیست؟

مزایای طراحی گرافیک در ریوال ایجنسی برای مشاغل در صورت استفاده وجود دارد.

طراحی گرافیک می تواند با کمک ارتباطات بصری موثر به افزایش بازاریابی و تبلیغات شما کمک کند.

این می تواند به اطلاع رسانی ، آموزش یا متقاعد کردن مخاطبان هدف شما و تبدیل آنها به مشتری کمک کند.

قیمت طراحی گرافیک در ریوال چقدر است؟

هزینه طراحی گرافیک ریوال بسته به پروژه تعیین می شود.

در صورتی که مایل به استفاده خدمات طراحی گرافیک Graphic design ریوال بودید، برای اطلاع از هزینه ها و قیمت کار و یا ثبت سفارش با ما تماس بگیرید.


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
شنبه 6 شهريور 1400 ساعت | بازدید : 370 | نوشته ‌شده به دست ولی غلامی | ( نظرات )

دو سوت تعمیر

ما در شکرت تعمیراتی دو سوت تعمیر سرویس و تعمیر انواع مدل های مختلف لوازم خانگی از جمله؛ ماشین های لباسشویی ، ماشین ظرفشویی ، یخچال فریزر ، خشک کن ، ماشین لباسشویی ، اجاق گاز ، اجاق گاز ، اجاق گاز ، لوازم یکپارچه و وسایل گازسوز (ما به طور کامل در ایمنی گاز ثبت شده ایم). برای آرامش خاطر ، تمام تعمیرات ما به صورت استاندارد با شش ماه قطعات و ضمانت کار ما ارائه می دهیم.

برای سهولت هرچه بیشتر ما زمانهای ملاقات صبح و بعد از ظهر ، اغلب از جمله شنبه ها را ارائه می دهیم ، و حتی در صورت نیاز می توان از زمانهای خاصی اجتناب کرد!

برای رزرو تعمیرات خود با یکی از متخصصان تعمیر لوازم خانگی دوستانه و مجرب ما ، در تماس با ما دریغ نکنید. ما دوست داریم کمک کنیم!

تعمیرات لوازم خانگی در شرکت دو سوت تعمیر توسط بهترین متخصصان و ارائه ضمانت کامل کیفیت خدمات آماده خدمت رسانی به هم وطنان گرامی می باشد.

لوازم خانگی نقش اصلی را در راحتی شما بازی می کنند و به سرعت کارهای مختلف خسته کننده را انجام می دهند.

از انباشت ظروف کثیف گرفته تا فریزر مملو از آب حاصل از ذوب شدن یخ، لوازم خانگی می توانند مشکلات زیادی را به وجود آورند.

به جای اینکه همه مشکلات را به تنهایی برطرف کنید، برای خدمات تخصصی تعمیرات لوازم خانگی با تیم دو سوت تعمیر هماهنگ باشید.

اعتماد و ضمانت کیفیت در دو سوت تعمیر

  1. هنگامی که نوبت به یافتن یک شرکت تعمیر لوازم خانگی می رسد ، مرکز تعمیرات لوازم خانگی دو سوت تعمیر کلیه شرایط را دارد.
  2. ما اطمینان حاصل می کنیم که فقط از افراد متخصص و واجد شرایط خدمات دریافت می کنید.
  3. ما کلیه قطعات و خدمات تعمیرات متخصصان خود را ضمانت می کنیم.
  4. هنگامی که دو سوت تعمیر را برای سرویس و یا تعمیر لوازم منزل خود انتخاب می کنید، کاری می کنیم که از تصمیم خود اطمینان داشته باشید.

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
دو سوت تعمیر | مرکز تعمیرات لوازم خانگی دو سوت تعمیر | سرویس و خدمات دو سوت تعمیر
شنبه 6 شهريور 1400 ساعت | بازدید : 1109 | نوشته ‌شده به دست ولی غلامی | ( نظرات )

دو سوت تعمیر

مرکز سرویس و تعمیر انواع لوازم خانگی دو سوت تعمیر | در دنیای امروز با گسترش روزافزون شهرها و مشکلات ناشی از آن، اغلب افراد برای کسب و کار خود از اینترنت استفاده می‌کنند.

راحتی سفارش خدمات و خرید و صرفه جویی در وقت , مشتری مداری منحصر به‌فرد , دسترسی به انواع بیشتری از کالاها و خدمات با قیمت مناسب و غیره عمده دلایل افزایش روز افزون تمایل به خرید اینترنتی می باشد.

تعمیرات دو سوت تعمیر


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
:: ادامه مطلب ...
تعمیر کولر گازی
سه شنبه 17 فروردين 1400 ساعت | بازدید : 1519 | نوشته ‌شده به دست ولی غلامی | ( نظرات )

تعمیر کولر گازی

در این مقاله از مجموعه مقالات سه سوت تعمیر میخواهیم به آموزش تعمیر کولر گازی بپردازیم.

مانند هر وسیله ای ، کولرهای گازی برای ارائه عملکرد بهینه به کمی TLC نیاز دارند. این AC ها در دمای کمتر نگهداری نمی شوند و بیشتر در هوای گرم قرار دارند.

کولر گازی نوعی دستگاه تهویه است که به کمک سیکل تبرید تراکمی، گرما را از اتاق گرفته و آن را در خارج اتاق دفع می‌کند. در بعضی دستگاه‌ها امکان معکوس کردن این سیکل یا چرخه وجود داشته و می‌توان کولر را تبدیل به پمپ حرارتی (به انگلیسی: Heat Pump) کرد و در فصل زمستان از آن برای گرمایش استفاده کرد.

برای اطمینان از اینکه پس از گرم شدن هوا خونسردی خود را از دست نخواهید داد. از متخصصان سه سوت تعمیر خواستیم رایج ترین مشکلاتی را که در تهویه پنجره و مرکزی ایجاد می شود ، شناسایی کنند. آنها تعدادی مشکل را برای عیب یابی و تعمیر کولر گازی یافتند.

فیلتر کثیف

فارغ از اینکه چه نوع کولر گازی داشته باشید ، فیلتر مسدود شده جریان هوا را کاهش می دهد ، باعث کاهش قدرت و عملکرد خنک سازی موثر
هوا می شود. اگر اخیراً فیلتر موجود در پنجره یا تهویه مطبوع قابل حمل خود را تمیز نکرده اید ، برای تعمیر کولر گازی خود حتماً این کار را انجام دهید و سپس آن را به صورت دوره ای بررسی کنید. برای سیستم های AC متناوب ، فیلتر را در مورد زمان تعویض سیستم جدید بررسی کنید. در آزمایش های CR ، فیلترها از سه تا 12 ماه ماندگاری دارند.
فقط بخاطر داشته باشید که اگر سیستم شما دائماً در حال کار است یا حیوان خانگی دارید ، باید مرتباً فیلترهای خود را عوض کنید.
یکی از متخصصان سه سوت تعمیر می گوید: “از هر 10 مورد تعمیر کولر گازی ، 9 مورد به دلیل کثیفی فیلتر است.”



:: برچسب‌ها: تعمیرات کولر گازی , تعمیرات تخصصی کولر گازی , تعمیر کولر گازی , تعمیرات تخصصی , تعمیر تخصصی کولر گازی , تعمیر تخصصی , سه سوت تعمیر , تعمیرات , تعمیر , تعمیرات حرفه ای , تعمیر کولر گازی در سه سوت تعمیر , تعمیرات کولر گازی در محل , تعمیرات تخصصی کولر گازی در منزل ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
حل مشکلات انواع آبگرمکن
شنبه 14 فروردين 1400 ساعت | بازدید : 1102 | نوشته ‌شده به دست ولی غلامی | ( نظرات )

نحوه حل مشکلات عمده و تعمیر آبگرمکن

آیا امروز صبح بدون آب گرم از خواب بیدار شدی؟ آیا اخیراً آبگرمکن شما صداهای عجیب و غریبی می کشد؟ اینها فقط دو مورد از مشکلات آبگرمکن زیادی است که می تواند بوجود بیاید. مشکلات لوازم خانگی بخشی از روز دیگر زندگی صاحبخانه است. اما وقتی این مسائل خود را نشان می دهند ، قرار است چه کاری انجام دهید؟ آیا شما با یک متخصص تعمیر آبگرمکن تماس می گیرید یا خودتان با این مشکل کنار می آیید؟

ما در حال بررسی مشکلات معمول آبگرمکن و نحوه رفع آنها هستیم. همچنین در چه مواقعی بهتر است با یک متخصص تماس بگیرید به شما اطلاع خواهیم داد.

مخزن سنتی در مقابل نوع تقاضا

صرف نظر از اینکه شما یک مخزن سنتی دارید یا از نوع بدون مخزن بدون نیاز به مخزن هستید ، با مشکلات مشابه یا مشابه روبرو خواهید شد. بگذارید یک دقیقه وقت بگذاریم تا تفاوت بین این دو واحد را مرور کنیم.

بخاری آب مخزنی سنتی همان چیزی است که در بیشتر خانه های قدیمی پیدا خواهید کرد. یک مخزن بزرگ برای تأمین آب گرم در خانه پر و گرم می شود. دمای آب دائماً حفظ می شود بنابراین در صورت لزوم در دسترس است.

از طرف دیگر آبگرمکن های بدون مخزن ، آب گرم را فقط در صورت نیاز تأمین می کنند (1). از آنجا که نیازی به حفظ دمای آب در یک مخزن نیست ، این گزینه اثر کربن شما را کاهش می دهد. همچنین باعث صرفه جویی در پول در قبض های شما نیز می شود.

اکنون بسیاری از افراد در حال تغییر به آبگرمکن های نوع تقاضا هستند. این بیشتر به دلیل کارایی آنها است.

مسئله ای که در مورد گزینه های بدون مخزن وجود دارد این است که حتی بزرگترین مدل ها ممکن است به اندازه کافی آب کافی برای یک خانواده بزرگ را گرم نکنند. ممکن است لازم باشد بسته به میزان استفاده خود در بیش از یک سرمایه گذاری کنید.

گازی در مقابل الکتریکی

تشخیص و کار با یک مشکل به گاز یا برق بودن واحد شما بستگی دارد. برای تعمیر آبگرمکن وقتی با هر مشکلی در آبگرمکن مواجه شدید ، اولین کاری که باید انجام دهید بررسی منبع تغذیه است. در بسیاری از موارد ، مشکلات منبع تغذیه علت مشکلات آبگرمکن است.

وقتی آب شما خیلی گرم است

بنابراین ، وقتی شیر آب را روشن می کنید و آب داغ است ، چه می کنید؟ با بررسی ترموستات روی واحد خود شروع کنید. اگر درجه حرارت خیلی زیاد است ، آن را چند درجه پایین بیاورید.

کمیسیون ایمنی کالاهای مصرفی ایالات متحده (CPSC) توصیه می کند آبگرمکن خود را روی 120 درجه فارنهایت تنظیم کنید (2). این امر نه تنها از سوزاندن جلوگیری می کند بلکه بسیار کارآمدتر و صرفه جویی در هزینه نیز خواهد بود.

بسته به نوع واحد شما ، روش دیگری برای بررسی دما و تنظیم آن وجود دارد.

فشار آب ناکافی

اگر شیر آب خود را فقط برای یافتن فشار آب کم روشن کنید ، ممکن است با قطعات روی آبگرمکن مشکل داشته باشید. این موارد می تواند شامل لوله کشی مسدود شده ، دریچه بسته ، شیر آب مسدود یا نشتی آب باشد (5).وقتی با این مشکل روبرو شدید ، با یک متخصص تعمیر آبگرمکن تماس بگیرید.

 



:: برچسب‌ها: حل مشکلات انواع آبگرمکن , تعمیر آبگرمکن , تعمیرات آبگرمکن , تعمیر تخصصی آبگرمکن , تعمیرات آبگرمکن , تعمیرات سه سوت تعمیر , آبگرمکن , تعمیر , تعمیرات , تعمیرات تخصصی , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تعمیر تبلت چگونه است؟
یک شنبه 8 فروردين 1400 ساعت | بازدید : 702 | نوشته ‌شده به دست ولی غلامی | ( نظرات )

تعمیر تبلت چگونه است؟

یک کتابچه آموزش جامع در 364 صفحه است که به تمام سوالات سطح پایه و حرفه ای برای شرکت کنندگان در بخش پشتیبانی فنی دستگاه های رایانه همراه پاسخ می دهد. این کتاب خواننده را یک گام به یک سو می برد ، و یک پایگاه دانش نظری قوی در مورد دستگاه های تلفن همراه را ترکیب می کند - نحوه عملکرد آنها ، شرح اجزای داخلی آنها ، الکترونیک داخلی آنها با آموزش الکترونیک پایه برای تعمیر تبلت و ادغام آن با آموزش های توصیفی که به راحتی عملی می شوند در مورد روش های تعمیر تبلت چه سخت افزاری و چه نرم افزاری. 

اطلاعات مربوط به ابزارهای تعمیر سخت افزار و نرم افزار تلفن همراه با لیست محصولات و راهنماهای موفقیت پوشانده شده است. اگر کتاب راهنمای کاملی در مورد تعمیرات تبلت وجود داشته باشد ، این کتاب کتاب راهنمای کامل تعمیرات تلفن های همراه و تبلت ها است! اگر به دنبال راهی هستید که بتوانید خدمات شخصی را با پول مبادله کنید ، این کتاب برای شما مناسب است. این یک کتاب کامل راهنمای Do-It-Yourself است. در فروشگاه های کتاب در سراسر جهان ، به سختی می توان راهنمای تعمیر تبلت را پیدا کرد ، اگرچه ممکن است موارد زیادی برای رایانه های شخصی پیدا کنید. این کتاب برای جوانان ، دانشجویان یا هر کسی است که به دنبال منبع خوبی برای یادگیری عملی در جهت اعتماد به نفس است. در این قرن ، عصر ارتباطات موبایل و رایانه ، یکی از داغترین بخش خدمات تعمیر فناوری است.

از طریق صفحات این کتاب ، یک خواننده آموزش می دهد تا به یک تکنسین عالی تلفن همراه با پتانسیل درآمد بیشتر و سریعتر از اکثر تکنسین های کامپیوتر تبدیل شود. آنچه که این کتاب می آموزد ، تبدیل شدن به یک تکنسین خوب کامپیوتر نیز عملی است. این آموزشها شامل جداسازی و مونتاژ مجدد دستگاه Microelectronic ، عیب یابی ، لحیم کاری BGA ، مبانی دقیق الکترونیک ، برنامه نویسی فلش و موارد دیگر است. این کتاب با یک فصل اطلاعات در مورد نحوه راه اندازی فروشگاه و مدیریت کارآمد مرکز پشتیبانی خدمات تعمیر تبلت به پایان می رسد. با این کتاب اسرار تعمیر تلفن همراه را کشف کنید!



:: برچسب‌ها: تعمیر تبلت چگونه است؟ , تعمیرات تبلت , تعمیر تبلت سامسونگ , تعمیر تبلت ایسوس , تعمیر تبلت دل , تعمیر تبلت ایسوس ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
محصولات تولیدی تهران پولیکا
سه شنبه 12 اسفند 1399 ساعت | بازدید : 1173 | نوشته ‌شده به دست ولی غلامی | ( نظرات )

تولیدی تهران پولیکا

توليدي تهران پوليكا با تجربه چندين سال فعاليت در زمينه توليد لوله و اتصالات برقي هم اكنون با تعهدي كامل(بر خلاف ساير توليدي هاي كوچك) در قبال كيفيت اجناس خود پا به عرصه گذاشته است كه اگر مشتريان عزيز و گرامي در صورتي از كيفيت اجناس خود ناراضي بودند، آنها را با هزينه خود و در اسرع وقت عودت داده و مبلغ پرداختي را بازگرداند.


هم چنين ارسال رايگان و سريع بار را براي سهولت كار مشتريان(مغازه داران تهراني) در دستور كار خود قرار داده كه به دنبال آن راحتي شما عزيزان را تأمين نمايد
و در نهايت با درنظر گرفتن تخفيفاتي در خريد هاي نقدي براي مشتريان اميد دارد بتواند رضايت كامل شما عزيزان را جلب نمايد

محصولات توليدي تهران پوليكا با همفكري آزمايشگاه هاي همكار اداره استاندارد توانسته است محصولات U-PVC و PVC مرغوب و استاندارد با نام تجاري سپندپليمر سمنان توليد كند كه با افتخار در خدمت صنعت برق ساختمان باشد كه توضيحاتي در باره آن ميخوانيم:
مقدمه: مادهU-PVC يا پلي وينيل كلرايد سخت ماده اي مقاوم و سفيد رنگ
لوله U-PVC يا پليكاي خم سرد :
مهم ترين ويژگي لوله يو پي وي سي خم خوردن بدون نياز به حرارت ميباشد كه در ميان انواع لوله ها داراي بالاترين انعطاف و استحكام در برابر فشار ميباشد.
دومين ويژگي شايان به ذكر لوله يو پي وي سي عدم استفاده از اتصالات برقي است كه باعث صرفه جويي در وقت و هزينه ميشود
ديگر ويژگي مهم لوله U-PVC ضد حريق بودن آن است كه به سختي آتش ميگيرد و در غياب منبع خارجي، شعله به سوختن ادامه نميدهد. دماي شعله ور شدن خود به خودي آن ٤٥٤درجه سانتيگراد است كه بسيار بالاتر از اكثر مواد ساختماني است هم چنين در اثر سوختن ماده PVC آن گاز HCL آزاد ميشود كه اين گاز از رسيدن اكسيژن به منطقه شعله جلوگيري ميكند كه از آن نظر PVC را ماده خود خاموش شونده مي نامند.
مقاومت در برابر سايش، خراش و خوردگي مشخصه ديگر لوله هاي U-PVC است كه استفاده از اين تيپ لوله در مكان هايي ك خاك مهاجم دارند توصيه اكيد ميشود.

برخي ويژگي هاي درب و پنل كامپوزيتي (فايبرگلاس)تهران پوليكا:

١-جنس: تركيبي از الياف شيشه و پليمر هاي گرما سخت
٢-مقاوم در برابر آب: به دليل استفاده از متريال الياف شيشه
٣-قابليت رنگ پذيري(با حفظ طرح): به جهت برجستگي سطح كامپوزيت ميتوان رنگ دلخواه را اعمال كرد
٤-استحكام: مواد كامپوزيتي به دليل نسبت استحكام به وزن در ميان همه مواد از جايگاه خاصي برخوردارند به همين دليل از اين مواد در صنعت هوايي، نظامي و ساختمان استفاده ميشوند
٥- قابليت شكل دهي: از اين رو كه تمامي مراحل توليد در اين واحد انجام ميشود لذا ساخت انواع طرح ها با توجه به تيراژ امكان پذير است
٦- آماده سازي سطح: روكش هاي كامپوزيتي فاقد هرگونه درز، ترك يا ناصافي بوده كه در نتيجه هنگام رنگ آميزي نيازي به عمليات زير سازي و بتونه كاري ندارد

منبع: https://tehranpolika.com



:: برچسب‌ها: محصولات تولیدی تهران پولیکا , تولیدی تهران پولیکا , محصولات تهران پولیکا , لوله برق , لوله خرطومی , لوله سه ستاره ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
هزینه ارتودنسی دندان در تهران
سه شنبه 5 اسفند 1399 ساعت | بازدید : 1933 | نوشته ‌شده به دست ولی غلامی | ( نظرات )

هر چند که ارتودنسی و رفع عیوب نامرتبی دندان ها یکی از اعمال درمانی محسوب می شود؛ اما بسیاری از بیمه ها ارتودنسی را به عنوان زیباسازی دندان قبول دارند و هزینه های آن را متقبل نمی شوند.

البته برخی از بیمه های خصوصی و یا ارگان های دولتی برای رفاه بیمه شدگان خود با مراکز و کلینیک های دندانپزشکی قرارداد دارند که می توان گفت به علت محدودیت در مراکز مورد قرارداد، امکان استفاده از این بیمه ها نیز در مطب ها و یا دیگر مراکز مورد نظر بیمه شده وجود ندارد. بدین جهت می توان گفت که هیچ بیمه ای هنوز به طور اساسی مبلغ و هزینه سیم کشی دندان را متقبل نمی شود.

قیمت خدمات ارتودنسی دندان در کلینیک ها و مطب ها و متخصص های ارتودنسی در تهران متفاوت است. اما عواملی وجود دارند که کلینیک ها بر اساس آن ها اقدام به برآورد هزینه می کنند. برای مثال برخی از فاکتورهایی که روی هزینه ارتودنسی نامرئی دندان تاثیر میگذارند.

چه مواردی در قیمت گذاری ارتودنسی نامرئی و ارتودنسی محترک موثر هستند

  1. نوع درمان ارتودنسی
  2. مدت زمان درمان ارتودنسی دندان در صورتی که میزان ناهنجاری زیاد باشد، زمان بیشتری را به خود اختصاص می دهد که به همین جهت سبب افزایش هزینه خواهد شد.
  3. تخصص دندانپزشکتخصص و مهارت دندانپزشک تاثیر به سزایی بر هزینه درمان ارتودنسی دارد، اما باید این نکته را در نظر گرفت که برای کاهش عوارض بعد از درمان، حتما ارتودنسی را نزد متخصص ارتودنسی شمال تهران انجام دهید.

ارتودنسی لینگوال

قیمت تقریبی ارتودنسی دندان در سال ۹۹ چقدر است؟

جدول زیر تعرفه و هزینه ارتودنسی دندان در سال 99 را به صورت خلاصه و کلی نشان می دهد. برای اطلاع از جزئیات بیشتر و هزینه هر روش ارتودنسی ادامه مقاله را بخوانید.

آیتم هزینه تقربی
ارتودنسی ثابت کودکان از 12 تا 24 میلیون
ارتودنسی متحرک کودکان از 4 میلیون به بالا به ازای هر فک
ارتودنسی ثابت بزرگسالان 14 تا 26 میلیون تومان برای هر دو فک
ارتودنسی متحرک بزرگسالان از 6 میلیون تومان به بالا

شاید خیلی از افرادی که واقعا نیازمند درمان ارتودنسی دندان هستند، از همان ابتدا با یک مانع، دیوار یا خلاصه عامل بازدارنده‌ای برای شروع درمان روبرو باشند. این مانع بازدارنده اغلب (به اشتباه) قیمت ارتودنسی دندان است.

که البته هزینه‌ها واقعا نباید عامل بازدارنده یا عاملی برای به تعویق انداختن درمان باشند. زیرا اگر بیمار بداند گزینه‌های پرداختِ متفاوتی پیش رویش دارد و حتما در پرداخت هزینه‌ها با او راه خواهند آمد، بدون فوتِ وقت درمان را آغاز می‌کند.

موارد تاثیر گذار در قیمت ارتودنسی

دلایلی که افراد نیاز به ارتودنسی دندان دارند متفاوت است . ارتودنسی شامل چندین بررسی و تنظیم است که طی چندین ماه یا حتی گاهی سالها انجام می شود، که استفاده از ارتودنسی در طولانی مدت، هزینه بالای ارتودنسی را کمی منطقی تر به نظر می رساند.

قیمت ارتودنسی فقط بر مبنای هزینه اتصال ناچیز فلز و سیمهای فلزی یا سایر مواد داخل دهان تعیین نمی شود، بلکه این هزینه بر مبنای یک سرویس ارزیابی و تنظیم مداوم دندان ها تعیین می گردد.

چه کنیم تا هزینه ارتودنسی را کاهش دهیم؟

بیشتر متخصصان ارتودنسی دندان توصیه می کنند که اولین معاینه کودک در حدود 7 سالگی باشد. در صورت عدم نیاز به درمان مداخله ای زودهنگام، متخصص ارتودنسی باید بتواند تشخیص دهد که آیا فرزند شما در آینده به بریس نیاز دارد یا خیر.

درمان جامع ارتودنسی معمولاً از حدود 12 سالگی و زمانی که تمام دندانهای دائمی روییده اند، شروع می شود. این بدان معناست که شما حدود پنج سال وقت خواهید داشت تا هر هفته به اندازه کافی پول کنار بگذارید تا بتوانید کل صورتحساب ارتودنسی را تا زمان نیاز کودک به بریس، پرداخت کنید.

اگر بیمه دندانپزشکی دارید، با ارائه دهنده بیمه دندانپزشکی خود مشورت کنید. ممکن است بتوانید بیمه ارتودنسی تکمیلی را بخرید تا عمده هزینه را تأمین کنید. درصد هزینه ای که این بیمه ها پوشش می دهند، بر اساس  سقف پرداخت سالانه می باشد، پس بهتر است بعد از مشاوره با متخصص ارتودنسی بررسی کنید که آیا نیاز به یافتن گزینه های اضافی برای تأمین مالی دارید یا خیر؟

همچنین در تمام مطب های ارتودنسی، تخفیف برای پرداخت به طور کامل ارائه می شود. برای افرادی که پول نقد پرداخت می کنند ، تخفیف قابل توجهی است (گاهی اوقات به اندازه 10٪ از کل هزینه ویا بیشتر).

از نظر ظاهری ، درمان ارتودنسی می تواند یک سرمایه گذاری گران قیمت باشد. با این حال ، هنگامی که تمام موارد درمان و زمان ایجاد این لبخند خارق العاده را در نظر می گیرید، واقعاً یک سرمایه گذاری عالی برای آینده شما یا آینده فرزندتان است!

چرا در انجام سیم کشی دندان باید دقت کنیم

بر طبق گفته های بالا ،جهت درمان ارتودنسی هر فرد با استفاده از پلاک های شفاف بسته به شرایط دندان های فرد ،یک سری پلاک هایی را طراحی کرده و می سازند که تعداد این پلاک ها بر اساس مشکلات بیمار مخصوص او طراحی و ساخته می شود بنابراین دارای مراحل پیچیده ی کلینیکی نمی باشد.پس از اینکه فرد به کلینیک دندانپزشکی مراجعه کرد و مورد معاینه قرار گرفت ،

یک قالب دقیق را برای دندان های فرد متقاضی طراحی می کنند و سپس این قالب به لابراتوار فرستاده می شود.در لابراتوار پس از گرفتن قالب و اسکن کردن آن با فایل های کامپیوتری و با توجه با اطلاعات ارسالی رایوگرافی و فتوگرافی و عکس های متفرقه بیمار ،یک رسی پلاک های شفافی را می سازند و به بیمار تحویل می دهند که بیمار هر دو هفته یک بار باید پلاک ها را به ترتیب شماره مورد استفاده قرار دهد.

منبع

دکتر درویش پور https://www.drdarvishpour.com/

cutt.ly/olg7B2S bit.ly/3aF90pK bit.ly/3bxcPMW
short.gy/4lFGZS t.ly/8FDP rebrand.ly/984rv3u
twtr.to/zijJ is.gd/XATUT5 g2g.to/bs4i

 



:: برچسب‌ها: هزینه ارتودنسی دندان , قیمت سیم کشی دندان , قیمت ارتودنسی ۹۹ , هزینه ارتودنسی یک دندان کج , عکس ارتودنسی دندان , هزینه ارتودنسی سال ۹۹ , قیمت ارتودنسی نامرئی قیمت سیم کشی دندان سال ۹۹ , حداقل هزینه ارتودنسی , هزینه ارتودنسی دندان در سال ۹۹ , هزینه سیم کشی دندان , هزینه ارتودنسی فک بالا , ارتودنسی سرامیکی , هزینه ارتودنسی نامرئی , عکس ارتودنسی سیم کشی دندان قیمت , قیمت ارتودنسی متحرک , هزینه ی ارتودنسی , قیمت پلاک دندان , قیمت سیم کشی دندان بالا , ارتودنسی هزینه , ارتودنسی دو دندان جلو , قیمت ارتودنسی سال ۹۹ , قیمت ارتودنسی فک بالا ارتودنسی نامرئی قیمت , قیمت ارتودنسی دندون , عکس قبل و بعد سیم کشی دندان , ارتودنسی قیمت , ارتودنسی فک بالا , قیمت سیم دندان , قیمت براکت ارتودنسی , هزینه ارتودنسی تک دندان قیمت ارتودنسی نامرئی فک بالا , هزینه سیم کشی دندان 99 , ارتودنسی یک فک , هزینه تقریبی ارتودنسی , قیمت پلاک دندان متحرک , هزینه ارتودنسی کودکان , هزینه ارتودنسی فک پایین , هزینه سیم کشی دندان سال 99 قیمت اورتودنسی , سیم دندان قیمت , عکس دندان ارتودنسی , سیم کشی دندان قیمت چند است , هزینه ارتودنسی دندان در سال 99 , هزینه ارتودنسی ثابت , هزینه ارتودنسی در دانشکده دندانپزشکی- ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0